torsdag 24. mars 2011

Converse-time













Jeg digger Converse.
De kommer fram med en gang det er et par bare flekker mellom snøfonnene.
Og i år skal jeg bruke dem flittig.

Jeg merker på kroppen at det er et år siden noen spolte forbi våren.
Alt for mange dager i ørska, under dyna og bak vinduet.

I år skal jeg nyte hver solstråle, hver knopp, hvert isflak som forsvinner ut strømmen.

Jeg skal se bjørka springe, nyte utsikten fra skrivestuen og være takknemmelig for at livet er tilbake.

Converse er hverdagslykke.

4 kommentarer:

Rock'n'Roll Beate sa...

Og vårlykke! Nå er det nesten så jeg får lyst til å hoppe strikk. Bare å finne frem conversa. Har du flere par enn meg?

Gunn Beate sa...

<3 Converse forever!!!!!

Gleder meg til å ta frem mine. I morra, faktisk.

Glad for at våren i år er en bedre vår for deg!

Marianne sa...

Jeg har bare 3 par, Mari. Hvite, blå og beigerutete. Men tror egentlig jeg trenger et par røde og:-)

Mamma sa...

Måtte dette bli din vår - og vi nyter den med deg!