torsdag 8. juli 2010

Jeg tenker på deg i hjertet mitt


Det er fort gjort å bli opptatt av seg selv når man er litt pjusk, og glemme at andre også har liv som ikke alltid går på skinner. Men jeg har ikke glemt dere...
Jeg har dere i tankene og i hjertet hele tiden!
Tante Jenny, Tirill, Vemund og Therese...
Jeg krysser fingrene for dere og håper på alt godt.

Og til alle dere andre som synes livet er litt trått, ofte eller av og til, jeg blir gjerne med dere oppover bakken, eller i krigen om det må til. Kanskje må vi bare lete litt etter de små gledene.
Her er noen av mine:

Steinar, Kathinka og Storm-Fredrik(ingen over, ingen ved siden)
Lille Oscar-nevø
Masse jordbær
Ny jobb
Middag med Hanne og Vibeke, inkl vindushopping i Bogstadveien
Fantastisk utsikt fra Himmelturen i nattemørket

1 kommentar:

mamma sa...

Lykken er gjerne nærmere enn man tror - man må innimellom bare se at det er alle de små tegn og ting i hverdagen - et lite smil, en lubben barnehånd og ord som sier " jeg er glad i deg".
I dag er jeg lykkelig for jeg skal få besøk av mitt kjære barnebarn Storm-Fredrik. Det er lykke på jord.