fredag 27. august 2010

MOVE UP or move out?


I dag var siste dag i Nikita Hair.
5,5 år med mye moro og fantastiske folk, men også litt slit og irritasjon.
Jeg gråt litt da jeg sa hade til Heidi, kollega og tidligere sjef. Heidi er en dame som bryr seg, ikke med, men om. I alle mine små og store kriser har hun vært der, en gang sendte hun meg hjem med beskjed om å gå innom polet og kjøpe meg to flasker vin først:-) Ikke tenk jobb nå, var beskjeden.
Iselin og jeg har gått på spøkelsesjakt på loftet i Storgaten.
Tone og jeg ble jentene fra Drammen.
Bente og jeg har skravlet, nok til at Steinar fikk innpass på laksefiske.
Marius og jeg ble Knoll og Tott.
Morten og jeg ble Byggmester Bob og Wenche(Jeg er Bob, gjett hvem som er Wenche?)
Strenge Torfinn og jeg har vært på bølgelengde helt siden første kassainstruksgjennomgang.
Hanne S er liksom-familie, der nyhetene om hverandre kommer via foreldrene våre.
Maria, damen med bare fornavn, har gjort meg til 1% same.
Dere og mange til har fått en stor plass i hjertet mitt!

Flotte Nikita-jenter og gutter har jeg hatt æren av å jobbe med, mennesker som gir deg A great feeling! Her kommer det frisøranbefalinger i fleng:
Caroline, Elinor, Cecilie, Ragnhild, Tonje, Maja, Anke, Astrid, Silje...og mange flere. Dere er Nikita!

Takk for meg, det har vært en glede å jobbe med dere.

1 kommentar:

Remy sa...

Neeei, har du sluttet?
Da blir det ikke helt det samme å komme inn på hovedkontoret lengre :-(
Lykke til videre iallefall :-)