fredag 11. juni 2010

Sånn går no dagan...

"No news are good news" pleier alltid pappa å si. Så når jeg har lite å melde fra sofaen, da betyr det egentlig at jeg er i god form...?

Jeg har vært hos homeopaten og fått medisin og nåler i øret. Nå håper jeg at lungene og tarmen snart fungerer som de skal!

En kort oppsummering av uka:
Kino(gøy)
Masse hvile etter kino(kjedelig)
Fotballkamp(gøy)
Hvile etter kamp(kjedelig)
Skoleavslutning(veldig gøy)
Hvile etter skoleavslutning(kjedelig)
Lunsj på http://villamalla.no/(veldig koselig)
Ikke så mye hvile etter lunsj(hurra!)

I tillegg:
Masse skrubbsår(vondt..., for Kathinka)
Nye ord(fra Storm-Fredrik)

- Mi våkke tidli(jeg våknet tidlig)
- Fotelade(sjokolade)
- Faen(faen)
- Flykopter(helikopter eller fly)
- Drikka mine(drikken min)
- Tenken(tallerken)

Nå reiser vi til Trysil for å unngå brakkesyke!

1 kommentar:

Gunn Beate sa...

Hahaha, nå fikk jeg meg en god latter. Faen (faen). Haha.

Eller to. Eller flere. Du skriver godt!

God helg og god tur til Trysil!