onsdag 23. juni 2010

Hobby, Helnøtt eller Smil?

6 uker hjemme, minst 3 uker til.
6 uker med planer som bare delvis har blitt noe av.
Problemet mitt er at jeg ikke har noen hobby, i alle fall ingen puslehobby, som jeg kan drive med når jeg ikke er tiltaksløs.
Jeg har fått noen tips:
- Male
Ja, listene i stua, veggen på kjøkkenet, trappen, taket i gangen... Sånn etterhvert.
- Sy
Ja, holder på med veske! Og gardiner til annekset.
- Strikke
Nei, men kanskje lære meg å hekle?
- Lage konfekt
Nja, da får jeg sikkert kjeft av Steinar for å prøve å fete ham opp.
- Lese
Ja, og laste ned lydbøker til Steinar.
- Lakke tånegler
Ja! Ny farge hver dag. Kanskje kategorisere neglelakk? Se bildet.


- Lage fotoalbum
Ja, etter punktet "rydde mapper på pc'en".
- Se etter julegaver på nett
Lurt, kanskje det?
- Scrapbooking
Nei, så kreativ er jeg ikke.
- Rydde mappene på pc'en
Ja, har bestilt ekstern harddisk til alle bildene.
- Trene
Ja, gå tur og snart, snart golfe! Og danse i august.
- Pugge så jeg kan slå Christine i TP
Sikkert ikke så lurt...
- Skrive bok
Ja, nei, vet ikke, kanskje... en gang.

Andre forslag?

6 kommentarer:

Gunn Beate sa...

HAR DU SÅ MANGE NEGLELAKKER?! Hehehe.

Marianne sa...

Jepp, 92 stykker...

steinar sa...

alt for mange, vil du ha noen?

Anonym sa...

Når det gjelder hobby så har jeg et forslag :) Etter at jeg leste innlegget ditt i Svelvik posten så hadde det jo vært en ide at du begynte å skrive innlegg i andre aviser også. Du er flink til å skrive :-) Og ja Svelvik er en perle på mange måter. Tidligere Svelvik beboer som nå har flyttet til Åsgårdstrand som ogsåe er en perle.

Gunn Beate sa...

Takk som byr, Steinar, haha. Har du en fiskestang til overs også? Knis. Dere er sånne hamstere! (neida)

Marianne sa...

Nei da, Gunn Beate, vi samler ikke. Jeg er nemlig verdensmester i å kaste. Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært på dynga etter jeg flyttet hit.