mandag 10. mai 2010

Dagens høydepunkter

Jeg har gått to etasjer!
Jeg har hatt lyst på Dundersalt! Takk Hanne, for å ha tenkt på at jeg kunne komme til å få lyst på...
Formen er stigende og det er deilig å kjenne.
Jeg har mistet 6 kg på 2 uker, så fotballegger og lår har krympet betraktelig. Kunne jeg bare få nye slanke, spenstige bein...

Ellers har dagen vært litt nedtur, fikk ikke perm som jeg ville. I tillegg er ikke byllen borte. Legen mente drenet måtte være i litt til, ellers ville bakteriene ha poolparty i byllen, som han sa. Vittig kar:-)

Flere svar i morgen, kanskje drenet ryker da? Kryss fingerene for meg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

det skal jeg gjøre jenta i, Storm-Fredrik gjør at jeg ikke får skrevet noe på pcen, han skal bare sitt på fanget å kose, trur han sovner snart. gleder meg til du kommer hjem til oss. er så uendelig glad i deg og du er dypt savnet av alle 3. elsker deg, kyss og klem. kjæresten

Unknown sa...

Dette er noe som jeg bruker store deler av dagen min å tenke på Marianne. Jeg er så glad på dine vegne at ting ser mer og mer lyst ut, selv om det tar tid. Jeg skal hilse fra hele familien på Nesodden:) Gleder meg utrolig mye til i morgen for da skal jeg og Eirill på tur til Svelvik og se teateret som Katinka er med på. Håper formen er i så stigende fart at du kommer deg hjem iløpet av morgendagen eller Onsdag! Ha en god natt og sov godt... P

Anonym sa...

Nå sitter Jan og jeg på ferja mellom Hitshals og Larvik. Jeg snakket med Storm-Fredrik på tlf før idag og han fortalte at mamma er på sykehuset og at han hoster fælt, og så var det ha det farmor. Han savner nok mamman sin så du må forte deg å bli frisk så du kommer deg hjem til alle som er glad i deg. Jan og jeg sender masse bli bra tanker. Klem fra oss begge.