onsdag 19. mai 2010

Ukens høydepunkter


I dag har jeg vært hjemme en uke, og hva har jeg egentlig gjort den tiden?
Jeg har ligget MYE på sofaen, men det er noen fremskritt og:

Jeg har dusjet stående, krakken er borte
Jeg har gått ned hele bakken vår og opp igjen, i morgen skal jeg prøve meg ned til søppelkassene
Jeg har sovet på siden, endelig kan jeg gomse litt:-)
Jeg har vært ute blant folk på 17.mai
Jeg klarer å rydde av bordet når vi har spist, brette tøy og re opp sengen(det var de kjedelige tingene)

Dette skal jeg klare for å erklære meg selv frisk:
Nyse og gjespe
Golfe
Gå til Ebbestadvannet for å fiske
Danse
Dra på stranden med ungene, en kjølebag og en flytemadrass med palme
Jobbe
Gjøre husarbeid
Være sosial

Noen som tør tippe på når jeg er fit for fight igjen?

2 kommentarer:

Anne-Britt Brovold sa...

Hei!
Det er imponerende hva du har klart på en´uke.
Du skal jo skynde deg langsomt og kjenne på at alle fremskritt ikke gjør vondt eller at det er et pes. Synes det med flytemadrass og strand høres fornuftig ut - også en fisketur.
Når du har gjort alle de " kosetingen" tipper jeg at du er fit for fight i august en gang - etter ordentlig cruiseferie med champagne og SPA. Du er det beste jeg har - dette må bare ikke skje igjen, så lov meg å ta vare på deg selv. Glad i deg jenta mi!

Anonym sa...

Det er så deilig å registrere at du ikke gir opp, deilig å høre om alt du har planer om å gjøre fremover, og ikke minst at du orket å ha besøk på 17.mai. Jeg skal vel ikke påstå at du var helt på høyden den dagen, men de fleste hadde frabedt seg besøk.
Som Anne-Britt sier så tror jeg også at du er fit for fight igjen i august en gang.
Stå på Marianne for vi er mange som heier på deg. Klem fra Liv og Jan