onsdag 5. mai 2010

Mr.Incredible


Egentlig skulle mitt første innlegg handle om feilbehandling på sykehuset, men istedet skal det handle om mannen i mitt liv, Steinar.
For de siste 14 dagene har livet hans stått mer på hodet enn mitt. Jeg har ligget her i en salig døs av smerter, morfin og syke drømmer, Steinar har tatt tak i alt!
Alle som måtte informeres har han snakket med, alt fra jobb til håndball til 17.mai komiteer. Han har snakket med kommunen for å skaffe husmorvikar(som vi måtte skaffe selv). Tusen takk til Frida(og Hans Marius) som er hjemme hos ungene hver morgen for å få dem avgårde.
Så har helten min snakket med leger og sykepleiere, løpt fra jobben for å rekke legevisitter, bråsnudd på motorveien i det telefonen om å komme seg på sykehuset så fort som mulig kom. Gud, jeg lurer på hva som gikk gjennom hodet hans da!
Så har han samlet papirer, snakket med advokat, sjekket klagemuligheter for feilbehandling, vært i kontakt med Pasientskadeerstatningen...
På toppen av det hele har han gått på jobb, støpt bru, vært på håndballturnering og hatt en syk 2-åring i senga en del netter. Tøy har blitt vasket, dyret luftet og ingen har lagt seg sultne.
Og på toppen av det hele har han vært hos meg hver dag med løfte om at det kommer til å gå bra, nå ser vi det positive i det vi kan!
Det er sånne som Steinar som fortjener Kongens medaljer i gull!

Til min Mr.Incredible sier jeg bare:
I fight for truth and justice
Yeah baby, back in action og
It's showtime!

For alt du har gjort og gjør for meg; tusen takk!
Elsker deg over alt.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Dette må jo være det beste tegnet på at du begynner å bli frisk... Lykke til med bloggen!
Klem Elisabeth

memme sa...

Wow! Du er bare helt utrolig, Marianne! Ønsker dere alt godt fremover

Anonym sa...

love you. alt for deg. Kjæresten

Anonym sa...

hei mamma håper du blir bra<3

Gunn Beate sa...

God bedring, Marianne. Tøft at du vil blogge, og jeg håper du får oppreising for det som har skjedd med deg.

Håper du får komme hjem snart.

Klem!

Frk_PNut sa...

Kjære begge to. Vit at med dette som har skjedd er dere begge store forbilder for mange der ute!! Mange som lar seg inspirere av sterke mennesker som bruker kjærligheten seg imellom som våpen.
Eirill.

Unknown sa...

God damn for en viljestyrke dere begge har. Ikke bare opplever dere noe vondt, men dere mestrer det 100%. Stolt av å kjenne dere.
Alt for dere!

P

Anonym sa...

Masse masse god bedring å lykke til til dere begge. gud så flink du har hvert Steinar håper dere sammen knuser de som skal knuses. sammen er dere gull.
Mva Anette

Hanne sa...

Marianne og steinar og ikke minst kantinka og storm-fredrik. dere skal vite at jeg har tenkt masse på dere. Kjempe glad for at du begynner å bli frisk igjen Marianne. Gleder meg til å se dere igjen :)

Anonym sa...

I dag er den første dagen jeg har nettilgang på over en uke så det er først nå jeg har fått lest bloggen din. Jeg har blitt oppdatert på tlf av Steinar om hvordan det går, og du skal vite Marianne at jeg tenker masse på deg. Det er godt å høre at det går sakte fremover. Er så glad for den kjærligheten dere viser hverandre, den gjør dere sterke sammen. Klem fra Liv og Jan