tirsdag 18. mai 2010

Det er så mye jeg ikke husker...

Minnet på telefonen min var plutselig fullt, så jeg måtte slette noen meldinger.
Det var da jeg fant ut at det er mye jeg ikke husker...
For der lå det både "bli bra"-hilsner og bekymringsmeldinger fra venner, familie og kollegaer.
Der lå det beskjed fra Steinar om at han ville flytte meg til Riksen, fra Kathinka om at hun hadde bestått sykkelprøven, fra Anna Wenche som har blitt mamma igjen, fra Marius som skulle legge inn fraværsassistent på mailen min, fra mamma som lurte på hva ungene trengte til 17.mai, fra Steinar igjen som gratulerte meg med bryllupsdagen. Det ble ikke mye feiring av den dagen...

Tusen takk alle sammen for at dere bryr dere! Det er mye enklere å orke litt til når man har en stor heiagjeng.

Nå skal jeg holde hodet kaldt og rumpa varm, så er jeg snart tilbake for fullt!

Ingen kommentarer: